Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator i Gigtklinikken

Vi mangler det sidste led til at fuldende vores team på Klinik for Gigt- og Bindevævssygdomme -og det er netop dig, vi mangler!

Om os

Klinik for Gigt- og Bindevævssygdomme er en del af en stor Medicinsk Afdeling med mange forskellige specialer. Vi er en del af en helhed, og dette lægger vi også vægt på i forhold til at hjælpe hinanden på tværs af afsnittene. 

Vi er en lille klinik med 2 sekretærer, men vi deler sekretariat med sekretærerne fra Klinik for Lever-, Mave- og Tarmsygdomme, så vi er i alt 5 sekretærer, der deler kontorfællesskab. Det betyder også, at selvom vi er tilknyttet hver vores klinik, så hjælper vi hinanden og dækker ind på tværs af de to klinikker.

Vi lægger rigtig meget vægt på, at vi alle tager ansvar for, at vi har en klinik, hvor vi er glade for at arbejde sammen - både internt blandt sekretærerne, men også tværfagligt mellem de forskellige faggrupper.

Vi prioriterer faglig fordybelse, men der er absolut også plads til at grine og have et godt kollegaskab.

 

Om stillingen

Som nævnt bliver du tilknyttet Klinik for Gigt- og Bindevævssygdomme, og når du er godt inde i specialet her, så vil du også blive lært op i visse opgaver på Klinik for Lever-, Mave- og Tarmsygdomme.

Vi arbejder i rul og har mange forskellige arbejdsopgaver, herunder skrivning, booking, telefonbetjening, udrul og vedligeholdelse af bookingprogrammer, håndtering af henvisninger og korrespondancer samt diverse fejllister. Du kan derfor forvente en varieret og spændende hverdag.

 

Vi søger dig, fordi du:

  • Er uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator (ansøgere uden en af disse uddannelser vil ikke blive taget i betragtning)
  • Har en positiv indstilling og er en god kollega
  • Er fleksibel, mødestabil og bidrager med en effektiv og engageret arbejdsindsats
  • Er uhøjtidelig og kan grine af sig selv
  • Evner – og har lyst til - at indgå i et tværfagligt samarbejde

 

Vi tilbyder dig:

  • En alsidig og afvekslende arbejdsdag
  • Flekstid og kollegaer der gerne går et ekstra skridt for dig
  • Et dedikeret sekretærteam med 4 kolleger og et tæt tværfagligt samarbejde med sygeplejersker og læger
  • At blive en del af en stærk organisation, hvor vi har et godt onboardingprogram, som tilpasses dine behov
  • En afdeling fuld af muligheder, hvor vi lægger vægt på, at du kontinuerligt har mulighed for at udvikle dine kompetencer både med kurser og regulær efteruddannelse, som f.eks. sundhedskommunomuddannelsen
  • Mulighed for en ugentlig hjemmearbejdsdag, hvor du kan arbejde uforstyrret, når du er færdigoplært

 

Kan du se dig selv som et match til ovenstående?

Så vil vi glæde os meget til at modtage en ansøgning fra lige netop dig! 

Har du lyst til at besøge afdelingen, er du meget velkommen til at kontakte sundhedsadministrativ leder Anne Douma med henblik på en aftale på tlf. 78421605 eller på mail annevand@rm.dk. 
Du kan få yderligere information om stillingen i sekretariatet på 78422817. 

Stillingen er en fuldtidsstilling.
 
Tiltrædelse d. 1. februar 2026 eller efter aftale. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. 
 
Der må påregnes vagtarbejde i begrænset omfang. 
 

Ansøgningsfrist d. 4. december 2025.

 

Samtaler forventes afholdt d. 9. december 2025.
 

 

 

 

 

 

 

 


Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist:
Stillingsbetegnelse: Sundhedsadministrativ koordinator (SAK)
Tiltrædelse: 01-02-2026
Arbejdssted: Regionshospitalet Randers
Afdeling:
Medicinske sekretærer
Lokation: Skovlyvej 1, 8930, Randers NØ
Beskæftigelsestype: Fast
Arbejdstid: Fuldtid
Primær kontaktperson:
Anne Douma Sundhedsadm. leder
Telefon (Primær kontakt): 78421605
  • Kontaktinfo
  • Regionshuset Viborg
  • Skottenborg 26, 8800 Viborg
  • Postboks 21
  • Tlf: 7841 0000
  • Email: Kontakt@regionmidtjylland.dk
  • www.rm.dk