Har du en sundhedsfaglig uddannelse suppleret med en relevant kandidat eller masteruddannelse? Og har du værktøjerne til at drive og facilitere kvalitetsarbejde og udviklingsprocesser? Så er du måske vores nye kollega i Uddannelse & Kvalitet i Præhospitalet.
Hos os bliver du en del af en afdeling, som går på tværs af Præhospitalet.
Vi står blandt andet for efteruddannelse af alt ambulancepersonale i regionen, og vi understøtter alle områder i kvalitets- og patientsikkerhedsarbejdet. Herunder de sundhedsfaglige retningslinjer, klagesagshåndtering, kvalitetsovervågning, dataanalyse og forbedringsarbejde med henblik på læring og transformation.
Vi står med andre ord med en spændende stilling i en organisation, hvor vi vægter samarbejde og vidensdeling på tværs højt. Vi hjælper hinanden – også når vi til tider løber stærkt - og har fokus på, at vi skal have det sjovt og udvikle os undervejs.
Hvad kan du få hos os?
Din nye rolle
Du vil som kvalitetskonsulent indgå i e-Dok-teamet, som har til ansvar at udarbejde og vedligeholde de sundhedsfaglige og organisatoriske retningslinjer i regionens dokumenthåndteringssystem e-Dok. Arbejdet med retningslinjerne vil være i tæt samarbejde med driftsafdelingerne, dine ambulance- og lægefaglige kollegaer, ledelsen på området og Præhospitalets øvrige E-dok-koordinatorer og superbrugere.
Du vil ligeledes skulle indgå i klagesagsteamet, som samarbejder tæt om UTH'er og sagsbehandling af sundhedsfaglige klager. Her er der særligt fokus på dataopsamling og læring.
Herudover vil du komme til at deltage i kvalitetsudvalget for liggende sygetransport og ambulancer og være med til at have fokus på datadrevet forbedringsmuligheder på området. Dette indbefatter også evt. projektledelse af relevante arbejdsgrupper og udviklingsprojekter samt planlægning og afholdelse af audits.
Du får et særligt tæt samarbejde med de kollegaer i afdelingen, der også arbejder med kvalitets- og udviklingsprojekter Derudover får du i afdelingen en flok dygtige og dedikerede administrative kolleger; AC-fuldmægtige, specialkonsulenter, datakonsulenter, kvalitetsmedarbejdere, koordinatorer og sekretærer samt flere ambitiøse og engagerede fagprofessionelle; ambulancefaglige vejledere, læger og hygiejnesygeplejerske. Foruden kollegaerne i Uddannelse & Kvalitet vil der i stillingen også være tæt samarbejde med både ledere og nøglemedarbejdere i Præhospitalets øvrige afdelinger, såvel som eksterne samarbejdspartnere.
Vi forestiller os, at du:
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:
Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelsen er en 37 timers fast stilling i Uddannelse & Kvalitet i Præhospitalet med reference til vicekontorchef Stina Juel Lanken.
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomsten for akademikere eller overenskomst for ikke-ledende personale på Sundhedskartellets område (protokollat om kandidater).
Arbejdssted er Olof Palmes Allé 34, 8200 Aarhus N.
Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at henvende dig til:
Vicekontorchef Stina Juel Lanken på tlf. 21 43 62 96 eller på mail: stilan@rm.dk eller
Kvalitetskoordinator Katrine Bonde Thygesen på tlf. 3047 3004 eller på mail katthy@rm.dk
Du kan læse mere om
Præhospitalet på: http://www.ph.rm.dk
Samtalen finder sted d. 16. juni 2025 i Aarhus, evt. 2. samtale afholdes 23. juni 2025
Sådan gør du
Du kan søge stillingen ved at klikke på ”Send ansøgning/søg jobbet” i stillingsopslaget. Vedhæft CV og relevante bilag.
Ansøgningsfrist er d. 9. juni
Opstart den 15. august 2025
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.