Har du mod på at understøtte og udvikle det specialiserede socialområde i Region Midtjylland? Har du lyst til at bringe din socialfaglige viden og erfaring i spil i en centralt koordinerende funktion hos en af Danmarks største leverandører af specialiserede botilbud? Har du lyst til og mod på at sætte dit præg på den socialfaglige kvalitet i fremtidens specialiserede socialområde i Region Midtjylland? – Hvis du kan svare JA hertil, så lad os høre fra dig.
Vi kan tilbyde dig
Opgaver er blandt andet
Du kommer til at indgå i løsningen af både drifts- og udviklingsopgaver, hvor du vil samarbejde på tværs af mange fagligheder og på alle niveauer i en stor organisation. Du bliver således en central sparringspartner for ledere og medarbejdere i vores otte specialområder og i Socialområdet stab. Dine opgaver vil være med fokus på:
Opgaverne løses både selvstændigt, i makkerskaber og i teams, så du får den nødvendige rammesætning, sparring og støtte til løsningen af opgaverne.
Om dig
Hvem er vi?
Du bliver en del af et af Danmarks største og mest specialiserede socialområder. Et socialområde med store ambitioner om at gøre en forskel for de mest udsatte borgere i vores samfund. På Socialområdet i Region Midtjylland driver vi en række specialiserede bosteder, dagtilbud og institutioner for børn, unge og voksne med særlige behov. Tilbuddene er samlet i 8 specialområder med hver sin områdeledelse.
Du kan læse mere om socialområdet på www.social.rm.dk.
I Socialområdets Stab er kerneopgaven at understøtte hele ledelsessystemet på Socialområdet og den fortsatte udvikling af Socialområdet. Socialområdets Stab har adresse på Tingvej i Viborg, hvor din daglige arbejdsplads også vil være. Staben er organiseret i tre kontorer.
Vi er er en del af en dynamisk organisation i konstant bevægelse, hvilket kræver agilitet og omstillingsparathed i forhold til opgaveløsning og organisering. Der kan derfor ske ændringer i opgavesammensætningen i stillingen undervejs. Opgaverne i Socialområdets Stab vil desuden kræve et tæt samarbejde. Det gælder både internt i Staben på tværs af de tre kontorer, men også i samarbejdet med ledelses- og stabsfunktioner i specialområderne samt koncernstabe og forskellige eksterne samarbejdspartnere.
Løn og ansættelsesvilkår
Årsvikariatet er en fuldtidsstilling, som forventer at løbe fra 1. november 2025 til 31. oktober 2026. Stillingen er placeret i kontoret Kvalitet, Sundhed og Udvikling.
Tiltrædelse pr. 1. november eller efter konkret aftale. Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. Du vil få reference til vicedirektør Carsten Wulff Hansen, som ved spørgsmål kan træffes på tlf. 5156 2012 eller CarstenWulff.Hansen@social.rm.dk.
Ansøgningsfrist
Din ansøgning skal være os i hænde elektronisk via linket senest den 8. september 2025.
Samtaler forventes afholdt torsdag den 18. september 2025.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.