Kan du lide at arbejde med store datamængder? Kan du skabe struktur i ustruktureret data? Er du perfektionist, men realist? Er du nysgerrig? …. så er det dig, vi leder efter.
Sektionen Strategisk Indkøb søger en Category Controller, der bl.a. skal arbejde med at analysere og bearbejde data for at skabe et solidt grundlag for EU-udbud og aftaler.
I Strategisk Indkøb gennemfører vi EU-udbud, indgår fælles indkøbsaftaler på vegne af hele Region Midtjylland, beregner besparelsespotentialer og har hele tiden fokus på størst mulig hensyn til miljøet uden at gå på kompromis med behandlingskvaliteten.
Region Midtjylland køber årligt varer- og tjenesteydelser for 8 mia. fordelt på 1.350 kontrakter med 400 leverandører og mere en 100.000 aftalebelagte varer. Aftalerne både indgås og driftes centralt i afdelingen Indkøb & Medicoteknik, som Strategisk Indkøb er en del af, og spænder vidt fra komplekse kliniske varer som hjerteklapper, til volumenvarer som engangshandsker, og til tjenesteydelser som bl.a. sundhedsvikarer, vaccination og lægevagtkørsel.
Dine opgaver vil være…
Af kvalifikationer søger vi en, der
Og vi vægter det positivt, at du
Du kommer til at indgå i et team
med en meget bred faglighed og opgaveportefølje. I dag består teamet af 15 Category Managers og 6 Category Controllers (du bliver nr. 7) med solid erfaring inden for EU-udbud og indkøbsprojekter. Teamet består også af 3 sundhedsfaglige konsulenter til at støtte og vejlede dig omkring det sundhedsfaglige aspekt af rollen.
Vi tilbyder, at
du kommer til at arbejde med mange spændende og varierede opgaver, dygtige kolleger og samarbejdspartnere samt gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
Humor, trivsel og en uformel kultur vægtes højt på vores arbejdsplads. Det samme gør fleksibilitet, hvorfor der er en flekstidsordning, som gør det lettere at få arbejde og fritid til at hænge sammen. Der er også mulighed for hjemmearbejde.
Derudover tilbyder vi en god pensionsordning og et sundhedsudvalg, der løbende arrangerer forskellige sociale aktiviteter.
Løn- og ansættelsesvilkår
Hovedtjenestestedet er Indkøb & Medicoteknik, Regionshuset Aarhus, Olof Palmes Allé 15, 8200 Aarhus N.
Stillingen er en fast fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt inkl. betalt frokostpause og med flekstidsordning.
Ansættelsen sker med reference til områdeleder Jacob Prange.
Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende regler om Ny Løn.
Det tilstræbes, at ansættelsen finder sted pr. 1. oktober 2025 eller snarest muligt.
Yderligere oplysninger
om stillingen kan fås ved henvendelse til:
Første samtalerunde afholdes fredag den 22. august 2025. En eventuel anden samtalerunde vil blive afholdt mandag den 25. august 2025. Der indkaldes med kort varsel til begge samtalerunder.
Ansøgningsfrist
Vi glæder os til at høre fra dig senest søndag den 17. august 2025.
Ansøgninger modtages kun via vores elektroniske rekrutteringssystem.
Vælg det anførte link for at søge stillingen.
Bliv en del af en spændende afdeling
Indkøb & Medicoteknik er en regionsdækkende enhed med ca. 200 ansatte, som har ansvaret for indkøb, logistik og medicoteknik i hele Region Midtjylland:
Desuden arbejder vi for en bæredygtig udvikling af regionen. Vi indtænker regionens mål om mindre CO2-aftryk, mindre affald og mere genanvendelse i opgaveløsningen på alle vores ansvarsområder. Sammen med Center for Bæredygtige Hospitaler, der er en del af Indkøb & Medicoteknik, dækker vi næsten hele opgaven med Cirkulær Økonomi i Region Midtjylland.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos os på vores karriereside.
Eller få et indblik i vores hverdag på LinkedIn.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.