Deltids medarbejdere/studiejob til Logistik og Innovation ved Forsyning og Service, Aarhus Universitetshospital

Har du en loyal tilgang og tillidsvækkende personlighed? Brænder du for at hjælpe andre? Elsker du at være en del af et mindre team hvor fokus er på detaljen? Nyder du frihed under ansvar i arbejdet, så har du nu muligheden for at blive en del af holdet.

Logistik og Innovation, der hører under Forsyning & Service på Aarhus Universitetshospital søger en administrationsmedarbejder//industrioperatør/ufaglært til en nyoprettet stilling.
Kontor- eller industrioperatør uddannelse er ikke er et krav.

Din primære opgave vil være at understøtte et operationsafsnits vareforsyning.
Funktionen har en lig fordeling mellem deltagelse i drift og kontorarbejde, det er således vigtigt at du trives med både kontor og driftsarbejde.
Du vil få din daglige gang på det kliniske afsnit.

Logistik og Innovation er en helt nyoprettet afdeling, på et område som efterspørges i sundhedsvæsenet. Vi vil derfor i samarbejde, skulle definere vores arbejdsgange, best practice og generelt skulle iscenesætte os selv.

Forventningerne til os er høje og mulighederne er mange. Vigtigste kompetence er gå-på-mod og viljestyrke.


Det drejer sig om fastansættelser på 6-15 timer ugentlig i tidsrummet kl. 05.00 - 8.00 mandag til fredag.
Du er selv medbestemmende for hvilke dage som passer ind i dit private skema med at arbejde, så skriv gerne hvor mange dage du kan arbejde.
Ved helligdage og sommerferie, vil der også være mulighed for at tage ekstra vagter, såfremt man skulle ønske det.

Dine primære arbejdsopgaver i Logistik & Innovation bliver blandt andet

  • Lagerstyre det enkelte afsnit i vores lagerstyringssystem, som er på dansk. Herunder påpladslægning, tilgang- og afgangsregistrerer produkter
  • Forbrugsregistrere produkter efter endt operation
  • Hjælpe hele hospitalets afdelinger med at identificerer billigere produkter som med fordel kan anvendes. "Køb billigere ind"
  • Arbejde med office-pakken på grundlæggende niveau, herunder outlook, word, Excel
  • Arbejde i SAP samt vores lagersystem

Vi tilbyder:

  • En afvekslende og udfordrende dagligdag med mange forskellige opgaver
  • Et stærkt team hvor faglighed og kompetencer er i højsædet
  • Et åbent og samarbejdsorienteret miljø, hvor du har mulighed for selv at præge arbejdsopgaverne og rækkefølgen af dem
  • Grundig oplæring via vores superbruger. Men da vi er en ny afdeling, med nye opgaver er vi meget interesseret i at få best practice på plads sammen. Der tænker vi at du kan bidrage efterhånden som du får indsigt i opgaverne
  • En samling venlige og hjælpsomme kolleger
  • Et job hvor du gør en forskel i sundhedsvæsenet.

Vi forventer, at du

  • Er naturligt serviceorienteret
  • Har erfaring med lagerstyring og vareforsyning
  • Har erfaring med og lyst til, at anvende IT-løsninger i din dagligdag
  • Kan arbejde selvstændigt, men ligeledes trives i et team
  • Er løsningsorienteret og har øje for forbedringsmuligheder
  • Kan håndtere perioder med spidsbelastning og er i stand til selv at tage beslutninger på egen hånd
  • Er detaljeorienteret på vegne af vores kliniske afsnit
  • Er kvalitets og ansvarsbevidst
  • Kan tale, læse og forstå dansk og engelsk.
     

Der er ikke krav om en bestemt uddannelsesmæssig baggrund, men vi forestiller os at du kunne have erfaring indenfor både kontorarbejde såvel som lagerarbejde i en administrerende funktion.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Ansættelsen er betinget af tilfredsstillende børneattest.
Ansættelsessamtaler foregår hurtigst muligt efter opslagets udløb med forventet tiltrædelse hurtigst muligt, men venter gerne på den rette kandidat.
Yderligere oplysninger vedr. stillingen, kontakt koordinator Lars H. Kristiansen på 2499 5354


Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist:
Stillingsbetegnelse: Andre stillinger, Portør, Serviceassistent, Ufaglært serviceassistent
Tiltrædelse: 15-10-2025
Arbejdssted: Aarhus Universitetshospital
Afdeling:
Forsyning & Service - Forsyning
Lokation: Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200, Aarhus N
Beskæftigelsestype: Fast
Arbejdstid: Deltid
Primær kontaktperson:
Lars Holm Kristiansen Driftskoordinator
Telefon (Primær kontakt): 2499 5354
  • Kontaktinfo
  • Regionshuset Viborg
  • Skottenborg 26, 8800 Viborg
  • Postboks 21
  • Tlf: 7841 0000
  • Email: Kontakt@regionmidtjylland.dk
  • www.rm.dk