Har du erfaring med vagt- og arbejdsplanlægning, og kunne du tænke dig at blive en del af et planlægningsteam, der har en nøglerolle i den regionale ambulancetjeneste?
Præhospitalets Afdeling for ambulancer og akutlægebiler søger en ny kollega til en nyoprettet stilling som specialist med fokus på vagt- og arbejdsplanlægning.
Du får mulighed for at sætte præg på egne opgaver, og vi giver gode muligheder for, at du kan udvikle dig både fagligt og personligt.
Din rolle
Du bliver en central del af den overordnede, langsigtede vagtplanlægning i ambulancedriften, hvor du er med til at sætte rammerne for effektiv driftsafvikling.
Du får en koordinerende funktion i vagtplanlægningen for ambulancepersonalet og for at skabe sammenhæng mellem driftsbehov, medarbejderhensyn og overenskomstmæssige vilkår og rammer.
Dine opgaver bliver blandt andet:
Opgaverne løses i tæt samarbejde med dine kollegaer i Drift og Sekretariat, funktionslederne for ambulancerne, der varetager personaleledelsen for ambulancepersonalet, og med den centrale HR-afdeling i Region Midtjylland.
Din profil
Vi leder efter dig, der har en systematisk og analytisk profil med indgående kendskab til vagtplanlægning. Det er en fordel, men ikke et krav, at du har forudgående kendskab til ambulanceområdet eller øvrige dele af sundhedsvæsenet.
Du skal have lyst til at bidrage med din systemforståelse og din erfaring med vagtplanlægning til at sikre effektive arbejdsgange i planlægningen af ambulancedriften. Du skal derfor være motiveret af både drift og udvikling.
Vi lægger vægt på, at du
Hvem er vi?
Præhospitalet har ansvaret for det præhospitale område i Region Midtjylland: Ambulancetjenesten, akutlægebiler, AMK-vagtcentralen, sygetransport, Lægevagtens Natberedskab og sundhedsberedskabet.
I Præhospitalet møder du kolleger med mange forskellige fagligheder. Fælles for alle er, at vi stræber efter at gøre det bedste for patienterne. Du bliver en del af en attraktiv arbejdsplads med en stor samarbejdsflade, gode kolleger og et højt ambitionsniveau.
Du refererer til vicekontorchefen, som har det overordnede ansvar for planlægning og styring af opgaveporteføljen i Drift og Sekretariat, der foruden planlægning af ambulancedriften også omfatter løn- og HR-opgaver som elevkoordinering og overenskomstaftaler.
Løn og ansættelsesforhold
Ansættelsen sker i henhold til HK Overenskomst for administrations- og IT-personale m.fl. og i henhold til principperne i Ny Løn.
Yderligere information
Spørgsmål om stillingen kan rettes til vicekontorchef Jeanette Pinnerup Jensen på tlf. 23 37 38 44 eller mail: jeajen@rm.dk
Ansættelsesproces
Du kan søge stillingen ved at klikke på "Send ansøgning" nederst i stillingsopslaget. Vedhæft ansøgning, CV og andre relevante bilag.
Første samtale forventes afholdt tirsdag den 19. august i Aarhus.
Anden samtale forventes afholdt fredag den 22. august i Aarhus.
Tiltrædelse
1. oktober 2025 eller efter nærmere aftale.
Ansøgningsfrist
Søndag den 10. august 2025.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.