Forskningssekretær søges til Hormon- og Knoglesygdomme, Aarhus Universitetshospital

En yderst sjælden mulighed venter på dig i Hormon- og Knoglesygdomme!  

Vi har for første gang i mange år en ledig stilling som forskningssekretær. Så er du stærk i projektstyring, økonomi og administrative processer, så kan det være dig, vi søger. 
Stillingen er på 37 timer pr. uge, hvoraf de 18,5 time er som forskningssekretær og den anden halvdel er administrative opgaver for afdelingen. 

Dine arbejdsopgaver inden for forskning

  • Samarbejde med Institut for Klinisk Medicin, AU 
  • Koordinering af medicinsk uddannelse, herunder embedseksamen
  • Projektstyring og økonomisk administration
  • Kommunikation mellem forskere, samarbejdspartnere og eksterne institutioner 

Dine arbejdsopgaver for afdelingen

  • Vedligehold af e-dok, hjemmeside og patientvejledninger
  • Ekspedition af patientklager og aktindsigt i samarbejde med afdelingsledelsen
  • Administrative ad hoc-opgaver 

Vi lægger vægt på, at du

  • har relevant akademisk eller administrativ uddannelse, gerne med flair for økonomistyring og Excel
  • er kommunikativ stærk, både i skrift og tale
  • har kendskab til AU’s organisation og IT-systemer f.eks. IndFak og RejsUd
  • trives med at planlægge og arbejde selvstændigt med egen opgaveportefølje
  • er fleksibel, tager initiativ til nye tiltag og får fulgt opgaverne til dørs.

Vi kan tilbyde dig

  • at blive en del af en velfungerende stabs- og sekretærgruppe, hvor du vil blive en af tre forskningssekretærer
  • en velorganiseret afdeling som altid er interesseret i at gøre tingene bedre
  • en afdeling med et godt tværfagligt arbejdsmiljø og en uhøjtidelig omgangstone med et særligt fokus på kollegial omsorg
  • mulighed for hjemmearbejde efter aftale 

Om afdelingen 

Hormon- og Knoglesygdomme består af Medicinsk Sengeafsnit (MSA), Klinik for Hormon- og Knoglesygdomme, Klinik for Knogleskørhed samt Diagnostisk Klinik. Derudover har HOK tilknyttet flere større forskningsenheder. 
Læs mere om afdelingen her

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Uge 30-31: Stabssekretær Jeanette Simonsen på telefon 3135 4171 
Uge 32: Lærestolsprofessor Jens Otto Lunde Jørgensen på telefon 7846 2025  
Uge 33: Chefsygeplejerske Inge Nørgaard Lauridsen på telefon 2328 7131  

Ansøgningsfrist: 17. august 2025 

Samtaler forventes afholdt den 22. august 2025. 

 

 

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist:
Stillingsbetegnelse: Kontor og administration, Lægesekretær, Sekretær
Tiltrædelse: 01-10-2025
Arbejdssted: Aarhus Universitetshospital
Afdeling:
Hormon- og Knoglesygdomme
Lokation: Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200, Aarhus N, Danmark
Beskæftigelsestype: Fast
Arbejdstid: Fuldtid
Primær kontaktperson:
Christina Therkildsen Sundhedsadm. leder
Telefon (Primær kontakt): 4049 8620
  • Kontaktinfo
  • Regionshuset Viborg
  • Skottenborg 26, 8800 Viborg
  • Postboks 21
  • Tlf: 7841 0000
  • Email: Kontakt@regionmidtjylland.dk
  • www.rm.dk