Om stillingen
En af vores to økonomiassistenter går inden længe på velfortjent pension. Vi vil gerne sikre en god overlevering og søger derfor en ny kollega til vores bogholderifunktion. Stillingens primære ansvarsområde er bogholderi, men vil også indeholde andre typer administrative opgaver. Da vi er i gang med at etablere stabsfunktionen, kan der være mulighed for at påvirke stillingsindholdet, og vi hører derfor gerne om dine administrative erfaringer og kompetencer. I de første måneder vil du løbende få overdraget bogholderiet, mens du samtidig introduceres til økonomiteamets og stabens øvrige opgaver.
Din portefølje kunne se ud som nedenfor:
Vi tilbyder
En spændende stilling med mulighed for at fordybe sig i Sundks økonomi og bogholderi samt for at få bred berøringsflade i organisationen som følge af administrative ansvarsområder
Du bliver en del af en stabsfunktion på med ca 15 kolleger. Vi håndterer økonomi, HR, administration, jura, kommunikation, administrative opgaver, strategiudvikling, porteføljeledelse og leverer ledelsesunderstøttelse til Direktionen og en række mødefora. Vi er fordelt på organisationens fire matrikler, men har daglige samarbejdsrelationer på tværs.
SundK er administrativt forankret i Region Midtjylland, og vi følger regnskabsprincipper og anvender økonomisystemer gældende i Region Midtjylland. I det daglige vil du arbejde sammen med to andre kolleger i et uformelt økonomiteam.
Om dig
Vi forestiller os, at du har uddannelse inden for bogholderi og har mindst et par års erfaring fra en offentlig bogholderifunktion. Du er fagligt stærk og tager eget initiativ til fx udvikling af nye vejledninger og digitale arbejdsgange. Du trives med at være del af en afdeling med en bred portefølje, og hvor det er naturligt at hjælpe, hvor og når man kan. Kendskab til IT platforme som MS365 og ØS Indsigt vil være en fordel, ligesom kendskab til sundhedsvæsenet er en fordel, da vi er en organisation med store samarbejdsflader i stort set hele sundhedsvæsenet.
Personligt er det vigtigt, at du:
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er 37 timer pr. uge. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst. Dit tjenestested er på kontoret i København (Ryesgade).
Du bliver ansat i Region Midtjylland, og ansættelsen vil ske i Sundhedsvæsenets Kvalitetsinstitut. Kollegerne er fordelt på kontorerne i Aalborg, Aarhus og Odense, så der kan være rejseaktivitet ifm jobbet.
Ansøgningsfrist
Send os din ansøgning, CV og eventuelle relevante dokumenter via vores online system senest den 14. august. Vi afholder ansættelsessamtaler den 11. september 2025 i København. Tiltrædelse 1. november.
Du kan læse mere om Sundhedsvæsenets Kvalitetsinstitut her.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Tine Bro på mobil 2381 0378.
Om Sundhedsvæsenets Kvalitetsinstitut
Sundhedsvæsenets Kvalitetsinstitut er oprettet pr. 1. januar 2025. Vi er en dagsordensættende aktør inden for kvalitetsudvikling og prioritering i sundhedsvæsenet og har som mål at skabe synergi mellem fire kerneområder:
Med 150 dedikerede medarbejdere i Aarhus, Aalborg, København og Odense arbejder vi for at understøtte høj og ensartet kvalitet i hele patientens forløb.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
Stillingen er i udgangspunktet i fuldtidsstilling.