Er du glad for tal, har du et godt drive, er optaget af at se muligheder og sammenhænge, og er du samtidig udviklingsorienteret, ansvarsfuld og nysgerrig, så kan du blive vores nye kollega.
Vi har en stilling som lønkonsulent i HR Løn og Arbejdsplanlægning til besættelse med tiltrædelse den 1. september 2025 eller snarest herefter. Stillingen er på 37 timer ugentligt.
Du vil får en betydningsfuld rolle i at skabe administration, der gør det nemmere at være både leder og medarbejder på Aarhus Universitetshospital.
Om stillingen og opgaverne
Aarhus Universitetshospital står over for en stor og spændende forandring. Vi er midt i en omfattende transformation af hele hospitalet, samtidig med at HR-afdelingen selv gennemgår en fornyelse. Samtidig arbejder vi på at sikre en god integration af somatik og psykiatri. I den proces spiller HR en helt central rolle – og det gør du også, hvis du bliver vores nye lønkonsulent.
Vi søger en lønkonsulent, der er grundig, men samtidig arbejder effektivt og er beslutningsdygtig, og som vil være med til at løse opgaven med en sikker og effektiv løn- og personaleadministration. Stillingen indeholder en stor kontaktflade til et udvalg af hospitalets afdelinger, internt i afdelingen og på tværs af hele hospitalsstaben. Vi er en afdeling præget af godt samarbejde og udvikling. Vi vægter en uformel omgangstone og humor højt.
Stillingen har vekslende opgaver inden for løn- og personaleadministration. Du får mulighed for at søge særlige interessefelter og får selv indflydelse på, hvordan opgaver prioriteres, planlægges og løses.
Du får selvstændigt ansvar for et antal afdelinger, herunder ansvar for følgende arbejdsopgaver
Hvis du har erfaring med eller interesse for opgaver vedr. indberetning i E-indkomst og afstemninger af lønindkomst, A-skat, ATP og Arbejdsmarkedsbidrag, vil der være mulighed for at arbejde med disse.
Det gode arbejdsmiljø vægter vi højt i dagligdagen, og du forventes at bidrage til fællesskab, godt samarbejde, trivsel og det at hjælpe hinanden i afdelingen.
Vi har en stor grad af fleksibilitet i afdelingen, og du har mulighed for selvstændigt at tilrettelægge arbejdet og arbejdstiden inden for vores overordnede rammer, aftaler og deadlines. Der er mulighed for at arbejde hjemme efter aftale.
Om dig
Du er fortrolig med opgaverne på løn- og personaleområdet, som du løser med høj faglig indsigt. Du er nysgerrig på, om opgaver kan løses anderledes. Det er naturligt for dig at opsøge og dele viden og sætte dig ind i nye problemstillinger. Du synes, at viden og kompetencer bliver større af at blive delt med dine kolleger. Du er en naturlig holdspiller og bidrager til, at vi i fællesskab løser alle vores opgaver.
Vi forventer, at du
Det vil være en fordel, hvis du
Du bliver en del af Løn og Arbejdsplanlægning i HR. Vi er ca. 65 kolleger, der samlet løser alle HR-relaterede opgaver på Aarhus Universitetshospital.
HR er en del af Hospitalsstaben, som understøtter hele hospitalets strategiske og driftsmæssige opgaver. Vores hverdag er præget af faglighed, samarbejde og en stor lyst til at bidrage til udvikling – både i forhold til hospitalets samlede transformation og vores egen udvikling i HR.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst mellem Danske Regioner og HK. Lønnen aftales konkret ud fra baggrund og erfaringer.
Yderligere oplysninger
Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder i HR Løn og Personale Anja Koch Pedersen på telefon 2042 0523 eller på anjapede@rm.dk
Ansøgningsfrist og samtaler
Ansøgningsfristen er onsdag den 6. august 2025.
Samtaler finder sted torsdag den 14. august 2025.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.