Indkøbs- og logistikleder

Vil du stå i spidsen for indkøb og logistik på Regionshospitalet Randers – og være en del af en afdeling med stort engagement, godt humør og vigtige fremtidsopgaver?

Vi søger en engageret og udviklingsorienteret leder til en central stilling i Serviceafdelingen. Du får ledelsesansvar for vores indkøbsafdeling, logistik, affaldshåndtering, arkiv, sengeredning og vaskeri – og bliver daglig leder for ca. 30 medarbejdere, der hver dag understøtter hospitalets drift og patientforløb.

 

Om stillingen

Som Indkøb- og Logistikleder får du en alsidig rolle med både strategiske og driftsmæssige opgaver. Du bliver en vigtig medspiller i arbejdet med at implementere nye tiltag som BRIK, forbedret affaldssortering og optimering af flow. Du har fokus på at sikre høj kvalitet og fremtidssikrede løsninger, samtidig med at arbejdsmiljø, medarbejdertrivsel og samarbejde er i højsædet.

Du får en stor kontaktflade og et tæt samarbejde med serviceledere, konsulenter og servicechefer. Du vil indgå i et fagligt stærkt og uformelt ledelsesteam, hvor der er kort vej fra idé til handling – og hvor nytænkning og humor er en del af hverdagen.

 

Dine opgaver vil blandt andet være at:

Varetage personaleledelse og udvikling af ca. 30 medarbejdere

Sikre effektiv drift og løbende udvikling inden for indkøb, logistik og vaskerifunktioner

Bidrage til implementering og forankring af nye initiativer og arbejdsgange

Skabe rammerne for et sundt og sikkert arbejdsmiljø

Indgå i tværgående samarbejde med både kliniske og ikke-kliniske funktioner

Deltage i budgetopfølgning, optimering og ressourceplanlægning

 

Vi søger dig, der:

Har solid ledererfaring – gerne fra hospitalsvæsen eller lignende kompleks organisation

Brænder for arbejdsmiljø og medarbejdertrivsel

Er idérig, løsningsorienteret og omstillingsparat

Har flair for logistik og gerne erfaring med indkøbsprocesser og affaldshåndtering

Er stærk i relationer og kommunikation – og har lyst til at samarbejde på tværs

Tør tage ansvar og træffe beslutninger – med respekt for faglighed og fællesskab

 

Vi tilbyder:

En meningsfuld lederstilling i en serviceafdeling med høj faglighed og stor betydning for hospitalets hverdag

En arbejdsplads med fokus på innovation, ordentlighed og udvikling – og hvor vi siger ”ja” til opgaverne og hjælper hinanden med at lykkes

Mulighed for at sætte retning og gøre en forskel i en afdeling med stor bevågenhed og udviklingspotentiale

 

Arbejdssted og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer pr. uge. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Der må forventes fleksibilitet ift. opgaver og mødetider.

Vil du med ombord?

Så send os en ansøgning, hvor du beskriver, hvordan du vil gribe opgaven an – og hvad du kan bidrage med som Indkøb- og Logistikleder.

 

Du opfordres til at kontakte Servicechef Mads Kirk Tlf. 21171402 for at hører mere om stillingen.

 

Ansøgningsfrist: 12/9 2025 kl 08.00

Samtaler forventes afholdt: 23/9 2025.

Tiltrædelse: Snarest muligt eller efter aftale.

 

 

 

 

 

 


Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist:
Stillingsbetegnelse: Ledelse
Tiltrædelse: 01-11-2025
Arbejdssted: Regionshospitalet Randers
Afdeling:
Indkøb
Lokation: Skovlyvej, 15, 8930, Randers, Denmark
Beskæftigelsestype: Fast
Arbejdstid: Fuldtid
Primær kontaktperson:
Mads Amdi Kirk Servicechef
Telefon (Primær kontakt): 21171402
  • Kontaktinfo
  • Regionshuset Viborg
  • Skottenborg 26, 8800 Viborg
  • Postboks 21
  • Tlf: 7841 0000
  • Email: Kontakt@regionmidtjylland.dk
  • www.rm.dk