IT-specialist til bred produktportefølje, der skaber meningsfulde løsninger (Vikariat)

Er du stærk inden for it og klar til at arbejde sammen med engagerede kolleger om at supportere administrative it-systemer? Vi leder efter en kollega til vores kontor, der – ligesom dine måske kommende kolleger - er motiveret for at gøre hverdagen lettere for borgere, patienter og medarbejdere i Region Midtjylland. 

Vi søger en vikar, der kan træde til i arbejdet med vores brede portefølje af administrative it-systemer i Region Midtjylland. I vores område for Administrative Produkter bliver du en del af et team på fem personer, som arbejder tæt sammen for at sikre stabil og sikker drift af vores nuværende løsninger. Samtidig er vi optagede af, hvordan vi kan forbedre og udvikle nye, konsoliderede løsninger i samarbejde med brugerne. 

Hvilke opgaver skal du løse? 

Du vil opleve stor afveksling i arbejdet og kan være sikker på løbende at blive udfordret med nye og spændende opgaver. Du kommer blandt andet til at: 

  • Yde 2. line support på din produktportefølje 
  • Koordinere og udføre fejlsøgning og -rettelser 
  • Koordinere implementeringer og opgraderinger 
  • Bidrage til udarbejdelse og vedligeholdelse af god dokumentation 
  • Varetage leverandørkontakt 
  • Bidrage til analyseopgaver 

Vi arbejder med en bred variation af administrative it-systemer, og du skal være indstillet på at bruge din viden og kompetencer på tværs af mange systemer. I dit team medvirker du til at understøtte ca. 500 forskellige produkter, der spænder fra køkken- og kostsystemer på hospitalerne til administrative systemer og støtteprogrammer i stabene – alt sammen med fokus på bæredygtighed og helheden i et samlet velfungerende system. 

Hvem er du? 

Vi ser gerne, at du har følgende kvalifikationer, men det vigtigste er, at du har lyst til at udvikle dig sammen med os. For at kunne klare dig godt i jobbet, skal du have:  

  • En it-faglig uddannelse eller tilsvarende erfaring  
  • Erfaring med ITIL-processer 
  • Stærke samarbejdsevner og evne til at kommunikere klart og tydeligt 
  • Evne til at spille dine kolleger gode, både i og på tværs af organisationen 
  • Ansvarsfuld og opsøgende i det daglige arbejde 

Desuden skal du have modet til at tage initiativ og tackle udfordringer, samt evnen til at skabe overblik og bevare roen i komplekse situationer. Vi ser frem til, at du, ud over dine it-færdigheder, er engageret, samarbejdsvillig og villig til at lære og vokse. 

Vi er i alt 30 kollegaer i området, og vi arbejder med en bred vifte af opgaver, der spænder over hele systemernes livscyklus – fra idé og udvikling til vedligeholdelse og optimering. Vi er et mix af forskellige kompetencer og roller – fra tekniske specialister og produktspecialister til projektledere. Vi arbejder på tværs for at lære af hinanden og skabe de bedste løsninger for dem, vi er her for. Som produktforvalter/IT-specialist bliver du en nøgleperson, der forbinder strategi, brugere og teknologi, så vi bedst muligt understøtter forretningens arbejde. 

Fleksibelt arbejdsliv og løbende fokus på din udvikling 

Vi tilbyder et fleksibelt arbejdsliv med gode muligheder for hjemmearbejde og en betalt frokostpause. Hos os får du mulighed for både faglig og personlig udvikling i et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er plads til humor og forskelligheder. Du vil arbejde tæt sammen med dit team, hvor vi lægger stor vægt på stærkt samarbejde. 

Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor stærkt kollegaskab er en fast del af hverdagen. På kontoret er der altid højt til loftet og plads til gode grin. Vi lægger vægt på, at du har tid til både arbejde og fritid, samtidig med at vi fokuserer på din udvikling. Derfor har vi løbende udviklingssamtaler og jævnlige 1:1-samtaler med din leder, så din trivsel og udvikling altid er i fokus. 

I Digitalisering og It har vi også en løbeklub, en sportsklub, en strikkeklub, en brætspilsklub, fredagsbar og forskellige andre aktiviteter, hvor vi er sammen om andet end det faglige. 

Er du interesseret? 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Klaus 

Natorp på 2924 1203 eller klaus.natorp@rm.dk 

 

Ansøgningsfrist er den 8. oktober og vi forventer at afholde samtaler den 24. oktober.

Tiltrædelse er 1. december og stillingen er tidsbegrænset til den 31. december 2025

 

 

 

Digitalisering og It. Sammen om den digitale transformation - vi gør det nemmere at være ansat og bedre at være borger i Region Midtjylland.

Vi er én af landets største, selvstændige afdelinger, som arbejder med digitalisering og it. Vi er over 550 ansatte, som hver dag går på arbejde for at understøtte vores 36.000 brugere med innovative teknologiske løsninger, stabil drift og kvalificeret support på alle årets dage - døgnet rundt. 

Vi er ikke en traditionel it-afdeling. Vores mål er at være en proaktiv samskaber af brugernære digitale løsninger, som går forrest i den digitale udvikling. Vi stræber efter at fremme meningsfuld innovation og sammenhængende digitale sundhedsoplevelser, der styrker, udvikler og understøtter fremtidens sundhedsvæsen på tværs af sektorer - samtidig med at vi sikrer robust drift og god support til alle vores brugere. Digitalisering og It er hvor innovation og service mødes for at skabe en bedre og mere sammenhængende fremtid for et sundhedsvæsen i verdensklasse. 

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos os på vores karriereside eller få et indblik i vores hverdag på LinkedInDu kan også læse regionens digitaliseringsstrategi, som bygger på udvikling af digitale løsninger på patienternes og borgernes præmisser.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale. 

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist:
Stillingsbetegnelse: IT, IT-konsulent, IT-udvikler
Tiltrædelse: 01-12-2024
Arbejdssted: Regionshuset Aarhus, Region Midtjylland, Digitalisering og It
Afdeling:
Administrative Produkter-Aarhus
Lokation: Olof Palmes Alle 15, 8200, Aarhus N
Beskæftigelsestype: Vikariat
Arbejdstid: Fuldtid
Primær kontaktperson:
Klaus Natorp Områdeleder
Telefon (Primær kontakt): 2924 1203
Kontakt: Ved administrative spørgsmål kontakt HR Konsulent Charlotte Lorenzen på CHALUD@rm.dk
  • Kontaktinfo
  • Regionshuset Viborg
  • Skottenborg 26, 8800 Viborg
  • Postboks 21
  • Tlf: 7841 0000
  • Email: Kontakt@regionmidtjylland.dk
  • www.rm.dk