To klinikker, én stilling – Bliv lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator hos os!
Vi søger en ny kollega til sekretariatet i Klinik for Lever-, Mave- og Tarmsygdomme og Klinik for Gigt- og Bindevævssygdomme. Her har du en unik mulighed for at arbejde med to specialer i Medicinsk Afdeling på Regionshospitalet Randers.
Du vil blive tilknyttet både Klinik for Lever-, Mave- og Tarmsygdomme og Klinik for Gigt- og Bindevævssygdomme, hvor du vil blive grundigt oplært i begge specialer. Klinikkerne deler sekretariat og sparrer meget med hinanden i dagligdagen. Vi er et stærkt team, der har det godt sammen. Nu vil vi prøve noget nyt og søger en fleksibel og engageret kollega til en delestilling mellem klinikkerne. Arbejdsfordelingen tilpasses efter klinikkernes behov, så du kan forvente at få en varieret hverdag.
Klinik for Lever-, Mave- og Tarmsygdomme og Klinik for Gigt- og Bindevæv er en del af en stor Medicinsk Afdeling med mange forskellige specialer. Vi er en del af en helhed, og dette lægger vi også vægt på i forhold til at hjælpe hinanden på tværs af afsnittene. Vores styrke er, at vi kan hjælpe hinanden, og på den måde kan vi også tilbyde en afdeling med stor fleksibilitet.
Med dig på holdet bliver vi 5, der varetager de sundhedsadministrative opgaver i de to klinikker. Lige nu er vi 2 tilknyttet Klinik for Lever-, Mave- og Tarmsygdomme og 2 til Klinik for Gigt- og Bindevævssygdomme.
Vi arbejder i rul og har meget forskellige arbejdsopgaver, der også sikrer, at ingen dage er ens. Blandt vores arbejdsopgaver kan f.eks. nævnes
Klinik for Lever-, Mave- og Tarmsygdomme varetager derudover også kikkertundersøgelser og undersøgelser i forbindelse med akut kræftpakkeforløb.
Vi har brug for en kollega, som er uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator. Uden en af uddannelserne, vil du ikke komme i betragtning til stillingen. Du skal have en positiv indstilling og være en god kollega. I det lægger vi, at du er fleksibel, mødestabil og klar på et give et ekstra nap med, når det er nødvendigt - præcis ligesom vi også er indstillet på at gøre det, så vi sammen kan være med til at skabe den gode arbejdsplads.
Hos os bliver du en del af en stærk organisation, hvor vi har et godt onboardingprogram, som tilpasses dit behov. Medicinsk Afdeling er fuld af muligheder, og vi lægger vægt på, at man som medarbejder kontinuerligt udvikler sine kompetencer. Videreuddannelse vægter vi derfor også højt. Vi tror på, at tværfagligt samarbejde giver de bedste patientforløb.
Vi kan derudover tilbyde mulighed for en ugentlig hjemmearbejdsdag, hvor du har mulighed for at arbejde uforstyrret, når du er færdigoplært.
Kan du se dig selv som et match til ovenstående? Så vil vi glæde os meget til at modtage en ansøgning fra lige netop dig!
Har du lyst til at besøge afdelingen, er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Anne Douma med henblik på en aftale på tlf. 78421605 eller på mail annevand@rm.dk.
Du kan få yderligere information om stillingen i sekretariatet på 78422817.
Som udgangspunkt er stillingen på fuld tid.
Tiltrædelse 1. august 2025 eller efter aftale.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Der må påregnes vagtarbejde i begrænset omfang.
Ansøgningsfrist d. 19.06.25.
Samtaler forventes afholdt d. 23.06.25.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.