Vi søger logistikmedarbejdere til to faste fuldtidsstillinger, hvor du/I skal være med til at sikrer at hospitalets afdelinger til enhver tid er forsynet med de nødvendige varer. Stillingerne er med opstart snarest muligt
og senest 1. oktober 2025. Du bliver en del af Servicecentret, HE Midt Indkøb og Logistik.
Fra første dag bliver du en del af teamet og vil efter en grundig oplæring indgå i de fælles arbejdsopgaver. Opgaverne fordeles i rotation, så arbejdet vil varieret over tid, men du vil have faste ansvarsområder, hvor du
bidrager dér, hvor der er mest behov.
Vi bruger BRIK-systemet (kan-ban) på næsten alle afdelinger. Vi har ikke eget lager da varerne afdelingspakkes og leveres til hospitalet fra Regionens lager i Horsens.
Der vil ikke indgå administrative kontoropgaver i stillingen.
Arbejdstiden ligger i tidsrummet kl. 6.00–15.30 på hverdage — ingen weekendarbejde eller helligdagsvagter.
Dine opgaver
Som logistikmedarbejder arbejder du med forsyningsopgaver tilpasset hospitalets behov
Vi søger dig, der:
Derfor skal du vælge os:
Om Servicecentret
Servicecentret varetager mange af servicefunktionerne på hospitalet herunder rengøring, vareforsyning, køkken og kantine, informationer, teknisk afsnit, transportopgaver på tværs i regionen samt fællessekretariat. Afsnitslederne i de forskellige serviceområder varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde. Der er ansat ca. 550 medarbejdere i Servicecentret.
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker ved Hospitalsenhed Midt, læs mere om den samlede hospitalsenhed her her
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.
Med henvisning til lov om børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.
Ansættelse sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt
Interesserede ansøgere, uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Thomas Brandt Jakobsen på tlf. nr. 78442271
Din ansøgning
Din ansøgning indeholdende autorisations ID, oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring skal være os i hænde elektronisk senest den 20-08-2025
Samtaler uge 35
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.