Økonomimedarbejder til midlertidig stilling

Har du flair for forskellige økonomiopgaver & regnskab, og vil du være en del af vores økonomiteam? Vi søger en økonomimedarbejder til en tidsbegrænset stilling.

Vi har i en periode øget controlling-opgaverne, hvorfor du kommer ind i billedet i en midlertidig stilling. Vi ser løbende på vores arbejdsgange med henblik på optimering af opgaveløsningen, herunder at vi får implementeret nye digitale løsninger.

Afdelingen Administration & Udvikling 

Vi arbejder hver dag for den bedst mulige administrative understøttelse af døgn- og skoleafdelingerne i Specialområde Kriminalitetstruede og Dømte Børn og Unge (herefter DOK).

Det er en tværgående afdeling, som er sammensat af i alt 16 kollegaer med forskellige fagligheder. Du bliver en del af økonomi-teamet, som med dig vil tælle fire medarbejdere. Du refererer til områdeleder for Administration & Udvikling.

Økonomiopgaver:

  • Understøttelse af afdelingernes håndtering af de unges økonomi som lommepenge og tøjpenge.
  • Kontrol og afstemning af status- og bankkonti.
  • Bilagsbehandling.
  • Delopgaver inden for budgetopfølgning og disponeringer.
  • Håndtering af medarbejderudlæg.
  • Vi anvender ØS-Indsigt, Office-pakken, Silkeborg Data samt BI-data til løsning af opgaverne. Afstemninger sker i IT-systemet Impero.

Om dig:

  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med økonomiopgaver inden for det specialiserede socialområde, herunder med håndtering af beboerøkonomi.
  • Du har også interesse i at hjælpe dine kollegaer med andre typer af administrative opgaver fx inden for lønadministration eller andet i perioder.
  • Du er servicemindet. Du er en holdspiller, der søger samarbejde i eget team, og du giver gerne en ekstra hånd med, når opgaven kalder på det.
  • Du arbejder struktureret, er detaljeorienteret, og du har sans for at tallene skal stemme. Du er initiativrig, fagligt nysgerrig og har lyst til at lære nyt.
  • Du ønsker at se de muligheder, som digitaliseringen tilbyder. Du har øje for og byder gerne ind med nye løsningsforslag.
  • Du befinder dig godt i en afdeling med højt til loftet og en uformel tone. Du synes, det er vigtigt, at alle bidrager til et godt arbejdsmiljø, mellem kollegaer i tæt samarbejde med lederen. Og du kan lede opad.

Om DOK 

Specialområde Kriminalitetstruede og Dømte Børn og Unge (DOK) er en del af det specialiserede socialområde i Region Midtjylland. DOK består af behandlingsinstitutionerne: Grenen-Glesborg, Grenen-Dalstrup, Koglen og MultifunC.  I DOK er kerneopgaven at levere ydelser på et højt specialiseret niveau, til nogle af de allermest udsatte børn og unge i Danmark.  

Der er i specialområdet både delvis lukkede, sikrede og særligt sikrede pladser – fordelt på 11 afdelinger. Dette medvirker til at skabe sammenhængende forløb for de unge, og dermed understøtte en positiv personlig og social udvikling. Behandlingen bygger på en solid viden om, at motivation og læring opnås via aktiviteter med ansvarlige og tydelige voksne, der kan og vil de unge. I DOK arbejder alle ud fra visionen:

”Vi skaber tryghed, stabilitet og trivsel, der fremmer udvikling - og sætter positive aftryk i de unges liv" 

 Du kan læse mere om vores specialområde på dok.rm.dk

Ansøgning og ansættelse

Stillingen er tidsbegrænset i 6 måneder som udgangspunkt.

Stillingen er som udgangspunkt 37 timer ugentligt.

Du vil blive tilknyttet kontoret i enten Glesborg eller i Viby.

Ansøgningsfrist den 20. november 2025.

Samtaler forventes afholdt den 25. november 2025.

Ansættelse: Hurtigst muligt eller senest den 1. januar 2026.

Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og den forhandlingsberettigede organisation.

Der indhentes straffeattest og børneattest, og det forudsættes, at du kan godkendes til arbejdet på baggrund heraf.

Du skal påregne mødeaktivitet på alle DOKs fire matrikler, hvorfor der er krav om kørekort.

Alle matrikler i Region Midtjylland er røgfrie, hvilket indebærer, at du ikke ryger i arbejdstiden.

Er du blevet nysgerrig?

Har du spørgsmål til stillingen, eller vil du høre mere om holdet, så er du velkommen til at kontakte Louise Ægidius, områdeleder for Administration & Udvikling i DOK. Tel: 2029 3979 eller mail: louaeg@rm.dk

Vi glæder os til at læse din ansøgning.

 

 

 

 

 

 

 


Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist:
Stillingsbetegnelse: Økonomi og regnskab
Tiltrædelse: 01-01-2026
Arbejdssted: Socialområdet
Afdeling:
DOK Tværgående Administration og Udvikling
Lokation: Hemmedvej 1, 8585, Glesborg, Denmark
Beskæftigelsestype: Tidsbegrænset
Arbejdstid: Dag
Primær kontaktperson:
Louise Ægidius Midl. områdeleder
Telefon (Primær kontakt): 2029 3979
Kontakt: louaeg@rm.dk
Telefon: 2029 3979
  • Kontaktinfo
  • Regionshuset Viborg
  • Skottenborg 26, 8800 Viborg
  • Postboks 21
  • Tlf: 7841 0000
  • Email: Kontakt@regionmidtjylland.dk
  • www.rm.dk