Rengøringsassistent til Gudenå Hospice

Kan du få øje på når legoklodserne i legerummet og gardinerne trænger til at vaskes?

Har du lyst til at arbejde i et felt hvor liv og død er en naturlig del af hverdagen og hvor alle faggrupper bidrager til det gode hverdagsliv for patienter og pårørende, som er i en svær livsfase?

Trives du med at arbejde selvstændigt og være selvplanlæggende, samtidig med at du  har øje for dine kollegaer og fællesskabet?

Har du lyst til at arbejde i et trygt tværfagligt fællesskab, hvor vi løfter i flok og passer rigtig godt på hinanden?

- så er jobbet som rengøringsassistent på Gudenå Hospice måske lige dig!

Om jobbet

På Gudenå Hospice har vi 2 rengøringsassistenter, - Janni og Helle - som på meget ansvarlig vis samarbejder om at huset altid er indbydende og rart at opholde sig i. De tilrettelægger selv deres arbejde og dækker ind for hinanden ved ferier, mv., hvor også afløsere træder til. Nu har Helle valgt at søge nye udfordringer, så Janni skal gerne have en ny "makker". 

Da Gudenå Hospice er en lille institution, er der behov for at alle faggrupper hjælpes ad. Alle kan tage skraldeposen ud og hjælpe med opvasken, hvis der er behov for det og og alle kan mødes over en kop kaffe om eftermiddagen, til en hyggelig kollegastund og et godt grin.  Det er nødvendigt for at alle får en god dag og det er nødvendigt for at bevare glæde og mental sundhed, når vi arbejder i et felt, hvor opgaven er at hjælpe patienter og pårørende i en svær tid.

Vi kan tilbyde

  • Et felt med højt fagligt niveau og stort engagement.
  • Et varmt og trygt fællesskab med kollegaer, patienter, pårørende og frivillige.
  • Et velfungerende tværfagligt samarbejde, hvor vi løfter i flok og passer godt på hinanden.
  • Grundig introduktion, tilpasset den erfaring du kommer med.
  • Tæt samarbejde med sygeplejersker, præst,  musikterapeut, ergoterapeut og fysioterapeuter.
  • Madordning med veltillavet og sund mad fra eget køkken, hvor der er fokus på årstidernes råvarer, hjemmebagt brød og fællesskab omkring måltiderne.
  • Dejlige oplevelser med dejlige kollegaer - også uden for arbejdstiden, hvor en aktiv personaleforening arrangerer kanoture, fester, udflugter, mv.

Vi forventer at du: 

  • Er uddannet rengøringsassistent/tekniker eller har en bred erfaring med rengøring
  • taler, læser og forstår dansk
  • har stor menneskelig forståelse
  • Er ansvarsbevidst og omhyggelig
  • Kan arbejde selvstændigt
  • har lyst og evne til at arbejde i en institution, hvor vi har fokus på at øge livskvaliteten for alvorligt syge mennesker og deres pårørende
  • er fleksibel og omstillingsparat
  • føler dig naturligt medansvarlig for at faglige og tværfaglige ”gråzone”-opgaver bliver udført
  • er serviceminded
  • er robust og har en god fysik
  • har et positivt livssyn, besidder humor og har et godt humør

Om stillingen

Stillingen er en fast stilling med ansættelse pr. 1. december -25. Timetallet er på 21 timer om ugen fordelt på 3 dagvagter fra  ca. 7 - 14. De ledige vagter ligger på mandage, tirsdage og onsdage, men der kan også aftales andre hverdage. Der kan være enkelte vagter på helligdage i løbet af året.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at ringe på 76 29 66 66 og bede om at tale med enten Janni (rengøring), Helle (køkkenleder) eller Kirsten (hospicechef).

Ansøgning og CV

- skal være os i hænde senest søndag den 26. oktober. Vi modtager kun ansøgninger i elektronisk form.

Ansættelsessamtaler

- forventes afholdt tirsdag den 28. oktober om formiddagen.
 

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist:
Stillingsbetegnelse: Rengøring og service
Tiltrædelse: 01-12-2025
Arbejdssted: Gudenå Hospice
Afdeling:
Gudenå Hospice
Beskæftigelsestype: Fast
Arbejdstid: Dag
Telefon (Primær kontakt): 76296666
Region Midtjylland, Regionshuset Viborg, Skottenborg 26, Postboks 21, 8800 Viborg - Tlf.: 7841 0000, kontakt@regionmidtjylland.dk