Vi søger lige nu en ny kollega til fastansættelse på vores operationsafsnit samt en kollega til et 1 års vikariat i Klinik for Kikkertundersøgelser i Service Syd – Er det mon dig?
Hvad er dine arbejdsopgaver som serviceassistent hos os?
Arbejdsopgaverne spænder vidt på operationsafsnittet. Her er der en bred vifte af arbejdsopgaver lige fra rengøring til lejringer, mobiliseringer samt transport af patienter. Derudover er vi en del af hjertestop-holdet og skopvasken.
På Klinik for Kikkertundersøgelser har vi udover rengøring og service også en del transport af patienter. Vi er ligeledes en stor del af skopvasken.
Kerneopgaven er at levere en kontinuerlig, høj grad af service, der er forankret i samarbejde og høj faglighed til hospitalets afdelinger og altid med patienten i centrum.
Vi lægger vægt på at ansætte medarbejdere, der er fleksible, servicemindede, har gode samarbejdsevner og som forstår at se muligheder frem for begrænsninger. Derfor stiller vi også store krav til dig som kommende medarbejder.
Hvem skal jeg arbejde sammen med?
Vi er lige nu et team på 34 fuldtidsmedarbejdere. Derudover har vi 14 timelønnede medarbejdere tilknyttet vores afsnit, som afløser ved ferie og andet fravær. Aldersfordelingen i teamet er på nuværende tidspunkt 19-64 år.
Særligt for operationsafsnittet gælder, at teamet går i et fast rul med skiftende vagter, hvor du løbende vil arbejde sammen med alle dine kollegaer. Vi har 4 faste nattevagter, som har størstedelen af nattevagterne. Når de er fraværende, dækker du og dine kollegaer nattevagterne. Udover de 4 faste nattevagter er der 12 medarbejdere tilknyttet operationsafsnittet.
Særligt for Klinik for Kikkertundersøgelser er, at du vil indgå i et team af 5 medarbejdere i ren dagvagt mandag-fredag. Arbejdstiden er på nuværende tidspunkt fordelt på vagter i tidsrummet klokken 6.00-17.24.
Hvad forventer vi af dig?
Vi ser gerne, at du har erfaring med hospitalsrengøring, mobilisering og lejringer af patienter samt patienttransporter. Hvis du ikke har erfaring fra området, sørger vi for grundig oplæring i vores oplæringsprogram.
Det er et krav, at du som serviceassistent på operationsafsnittet i Service Syd er en del af hjertestopholdet. Det vil sige, at du sammen med et akuthold rykker ud til ABC-kald og hjertestop i hele Sektion Syd. Du får naturligvis oplæring samt relevante kurser. Du bliver først sendt selvstændigt afsted på opgaven, når du er klar til det – både for din og patientens skyld.
Du er mødestabil og fleksibel i opgaveløsningen. Vi forventer, at du er omstillingsparat og ser det som et tilvalg at arbejde i et rul med skiftende arbejdstider. Da vi er et døgndækket afsnit, vil der forekomme skiftende vagter 24/7 – 365 dage om året.
Du taler og forstår dansk (svarende til minimum FVU dansk niveau 3)
Såfremt du søger en stilling hos os, forventer vi, at du i din ansøgning beskriver din motivation for, hvorfor du ønsker en stilling som serviceassistent hos os. Angiv venligst i din ansøgning, hvorvidt du er interesseret i stillingen på operationsafsnittet eller i klinikken.
Hvad tilbyder vi til gengæld?
Vi tilbyder et spændende, udfordrende og afvekslende job. Vi sørger for grundig oplæring, således du er tryg og professionel i opgaveløsningen.
Vi tilbyder desuden serviceassistentuddannelsen efter 2 års ansættelse, såfremt du ikke allerede er uddannet.
Du bliver en del af en meget velfungerende medarbejdergruppe, som interesserer sig for hinanden. Vi afholder løbende sociale arrangementer, hvor vi deltager ved DHL stafetten, sommerfester og hvem ved – måske du vil være med til at arrangere julefrokosten i år?
Det praktiske
Der er tale om en fastansættelse på stillingen til operationsafsnittet samt et 1 års vikariat til stillingen til Klinik for Kikkertundersøgelser. Stillingerne ønskes besat den 1. august 2025 eller efter aftale.
Ansøgningsfristen er søndag den 15. juni 2025. Vi forventer at holde jobsamtaler onsdag den 25. juni 2025.
Det med småt
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest. Der må påregnes prøvetid de første tre måneder af ansættelsen.
Du kan læse stillings- og funktionsbeskrivelsen her, samt se en video af hvad vi serviceassistenter b.la. arbejder med på en operationsgang her.
Ansættelsen sker i henhold til Overenskomst om løn- og arbejdsforhold for erhvervsuddannede serviceassistenter, ufaglærte serviceassistenter og serviceassistentelever indgået mellem Danske Regioner, 3F og FOA.
Pensionsbidraget indbetales til Pensiondanmark med mindre du skriftlig erklærer overfor Aarhus Universitetshospital, at indbetalingen ønskes til PenSam gruppen.
For serviceassistenter, der har pensionsordning ved PenSam har FOA forhandlings- og aftaleretten. For serviceassistenter, der har pensionsordning i PensionDanmark har 3F forhandlings- og aftaleretten.
Stillingerne er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.