Serviceminded it-supporter til vigtige opgaver på hospitalet

Er du supergod til at levere it-support? Og har du lyst til at blive en vigtig del af at sikre, at pc’er, mobile enheder, printere, it-systemer og netværk kører problemfrit hos vores mange brugere på Aarhus Universitetshospital? Så er det nu, du skal læse med! 

Lige nu har du nemlig alle tiders mulighed for at blive en del af en af landets største it-afdelinger i et dynamisk mobilsupport-team.  

Second-line on-site support med tætte samarbejder 

Som vores nye, fastansatte it-supporter kommer du til at yde second-line "on-site"-support i samarbejde med vores centrale Service Desk og kolleger fra andre grupper i Mobilsupport-teamet. Vi styrer alle vores opgaver via et fælles ITSM-system (Service Now). 

I jobbet som it-supporter får du tre overordnede opgaver: 

1. Opstilling af nyt udstyr og livscyklus-udskiftning af udstyr 

  • Klargøring af computere med Software Central-brugerfladen til SCCM 
  • Opstilling af nye it-arbejdspladser, videokonferenceanlæg og printere, herunder registrering i CMDB 
  • Livscyklusudskiftning af gamle computere, skærme og printere 

2. Support-driftsopgaver (incidents og requests) 

  • Løsning af fejl på bl.a. computere, skærme, printere, mobile enheder, tablets, Wifi-accesspoints, videokonferenceanlæg, velkomststandere og kaldetavler 
  • Levering af it-services relateret til ovenstående 

Deltagelse i it-projekter 

  • Udrulning af nye it-systemer og teknologier, f.eks. Windows 11 
  • Større og mindre flytteopgaver, hvor en afdeling skal skifte lokaler 
  • Støtte brugerne ved ibrugtagning af nye systemer eller efter flytninger 

Du skal derfor være både agil og fleksibel, så du kan håndtere en omskiftelig hverdag med lige dele planlagte, spændende, udfordrende, tværgående, uplanlagte, simple, monotone, hastende og kaotiske opgaver.  

Vi har brug for en, der kan – men især en, der vil 
I Mobilsupport venter der dig altså et spændende, udfordrende og selvstændigt job, hvor ikke to dage ligner hinanden. Det kræver, at du er en selvstændig it-supporter, der kan arbejde struktureret med et stort overblik, køligt hoved og flere bolde i luften samtidig, når det hele går stærkt. Og det gør det ofte hos os.  

Vi forventer, at du har en it-supporteruddannelse eller en tilsvarende. Du skal have generel viden om Office-pakken, Windows OS, Active Directory (AD), netværk (kablet og trådløs) samt TCP/IP-protokollen. Samtidig kender du også til udrulning af software fra et centralt system til computere og mobile enheder.  

 

Du er en fordel, hvis du har: 

  • solid erfaring fra en supportorganisation 
  • kendskab til eller certificering i ITIL samt certificering i Windows 10/11 
  • erfaring med ServiceNow, Android og iOS  

Det er ønskeligt, at du har B-kørekort og helst egen bil, så du også kan løse opgaver på andre lokationer og institutioner ved behov. 

Samarbejdende, serviceminded og professionel 

Vi er der for at hjælpe alle vores brugere på tværs af hospitaler, enheder og region. Samarbejdsfladerne er store, og det er derfor vigtigt, at du naturligt har flair for samarbejde, for mennesker med forskellige fagligheder, både administrative og kliniske, og at du evner at møde dem, hvor de er. Du får energi af at have brugerkontakt, og du sætter en professionel ære i altid at levere så god og kompetent support som muligt.  
 
Ønsker du et fleksibelt arbejdsliv og løbende udvikling? 
Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø med en arbejdsuge på 37 timer, betalt frokostpause og fleksible, hybride arbejdsdage, hvor du også har tid til et liv ved siden af arbejdet. Vi har samtidig stort fokus på, at du har mulighed for at udvikle dig i dit job. Du vil derfor have løbende udviklingssamtaler og jævnlige 1:1-samtaler med din leder, så både du og din leder hele tiden har fokus på din trivsel og udvikling.  

 

Det bliver du en del af 
Du bliver en del af området Mobilsupport, hvor vi er ca. 40 medarbejdere. I samarbejde med vores Service Desk løser vi sager for Region Midtjyllands brugere på hospitaler, stabe og institutioner. 
 
Digitalisering og It er en åben organisation med plads til forskellighed. Dialog og åbenhed er afgørende for at finde den rette løsning; vi skal kunne tale, lytte og spørge hinanden. Vores samarbejde er baseret på tillid, vores værdier og på vores samarbejdsværdier, der vægter evnen til at kunne samarbejde professionelt lige så højt som faglig kompetence. 
 

Er du interesseret? 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder for Mobilsupport, Lars Axelsen, på telefon 2475 0618. 
 
Send din motiverede ansøgning og dit CV senest den 5. marts 2024.  

Vi lægger vægt på, at du i ansøgningen forklarer, hvorfor du brænder for at yde god it-support til brugerne, og hvad der gør dig motiveret til at søge job hos lige præcis hos Region Midtjylland. Vi ser samtidig gerne, at du underbygger dine kompetencer med konkrete eksempler, og at du fremlægger relevante resultater i dit CV, så vi ikke alene kan se, hvad du har lavet, men også hvor godt, du har gjort det.  
 
Vi forventer at afholde samtaler den 18 marts. Vi forventer tiltrædelse den 1. april eller 1. maj.   
 

Digitalisering og It. Sammen om den digitale transformation - vi gør det nemmere at være ansat og bedre at være borger i Region Midtjylland.

Vi er én af landets største, selvstændige afdelinger, som arbejder med digitalisering og it. Vi er over 550 ansatte, som hver dag går på arbejde for at understøtte vores 36.000 brugere med innovative teknologiske løsninger, stabil drift og kvalificeret support på alle årets dage - døgnet rundt. 

Vi er ikke en traditionel it-afdeling. Vores mål er at være en proaktiv samskaber af brugernære digitale løsninger, som går forrest i den digitale udvikling. Vi stræber efter at fremme meningsfuld innovation og sammenhængende digitale sundhedsoplevelser, der styrker, udvikler og understøtter fremtidens sundhedsvæsen på tværs af sektorer - samtidig med at vi sikrer robust drift og god support til alle vores brugere. Digitalisering og It er hvor innovation og service mødes for at skabe en bedre og mere sammenhængende fremtid for et sundhedsvæsen i verdensklasse. 

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos os på vores karriereside eller få et indblik i vores hverdag på LinkedInDu kan også læse regionens digitaliseringsstrategi, som bygger på udvikling af digitale løsninger på patienternes og borgernes præmisser.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale. 

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist:
Stillingsbetegnelse: IT
Tiltrædelse: 01-05-2025
Arbejdssted: Regionshuset Aarhus, Region Midtjylland, Digitalisering og It
Afdeling:
Mobilsupport-AUH Skejby
Lokation: Brendstrupgårdsvej 100, 8200, Aarhus N
Beskæftigelsestype: Fast
Arbejdstid: Fuldtid
Primær kontaktperson:
Lars Axelsen Områdeleder
Telefon (Primær kontakt): 2475
Kontakt: Ved adminsitrative spørgsmål kontakt HR Konsulent Charlotte Lorenzen på CHALUD@rm.dk
  • Kontaktinfo
  • Regionshuset Viborg
  • Skottenborg 26, 8800 Viborg
  • Postboks 21
  • Tlf: 7841 0000
  • Email: Kontakt@regionmidtjylland.dk
  • www.rm.dk