Lige nu har vi et fast job, som måske er det, du leder efter?
Om afdelingen
Gødvad Boligerne er en afdeling under Specialområde Autisme, der er Region Midtjyllands specialiserede autismetilbud til voksne. Vi arbejder bl.a. ud fra Specialområde Autismes fælles faglige fundament, LA2, de 10 H'er og Åben Dialog.
Gødvad Boligerne har 10 borgere, der tilbydes varierende og individuelle støttetilbud. vi arbejder i to teams, og hvert team har tilknyttet 5 borgere. De nuværende borgere er i alderen 18-35 år. Meget af støtten foregår i borgernes bolig eller i nærområdet.
Medarbejderne i Gødvad Boligerne er pædagoger, ergoterapeut, social-og sundhedsassistent , socialfaglig koordinator , vikarer og afdelingsleder.
Om dig
Vi ønsker os en ny kollega, der står godt i sin faglighed og har lyst til at dygtiggøre sig inden for autisme og komorbiditet. Samarbejdet med borgerne nyder godt af, at du hviler i dig selv, er robust og tålmodig. Du skal trives med at følge borgerens tempo og kunne se dig selv arbejde ud fra vores fagligt fundament.
Som kollega er du loyal og støtter op omkring trufne beslutninger - også selv om du ikke er helt enig i dem. Det gør det nemlig lettere at fokusere på vores fælles mål; borgerne.
Det et er en fordel, at du har kendskab til lignende målgruppe, men det er ikke så afgørende om du har et indgående kendskab til autisme.
For både borgere og kolleger er det vigtigt, at du
Vi tilbyder dig
Du bliver en del af en spændende arbejdsplads, hvor vi vægter samarbejde og faglighed højt - og et team, hvor I kender hinandens opgaver og funktioner. Du får kompetente kolleger, tilbudsleder og afdelingsledere, der bakker op, tilbyder sparring og har din ryg.
Du får også
Dine primære arbejdsopgaver er
Arbejdstider
I Gødvad Boligerne arbejder du både dag, aften og døgn (rådighedsvagter). Derudover arbejder du som udgangspunkt hver anden weekend. Du kan også ønske at arbejde hver 3. weekend.
Du kan forvente af din ledelse, at vi har stort fokus på at skabe de bedst mulige rammer for både borgere og medarbejdere. Vi er særligt optaget af at opbygge en organisation med en professionel samarbejdskultur. Her forventer vi, at alle stempler ind med både faglighed og samarbejde af høj kvalitet.
Vi vægter psykologisk tryghed højt, da vi tror på, at det skaber er sundt og produktivt arbejdsmiljø. Vi leder med udgangspunkt i tillid, åbenhed og dialog, som afspejler vores grundlæggende antagelse om, at medarbejdere er ansvarlige og kompetente.
Vi delegerer ansvar og opgaver, da vi tror på, at det giver et større ejerskab, udvikling og trivsel. Her gør vi brug af situationsbestemt ledelse og tilpasser den med udgangspunkt i den enkelte medarbejder og den opgave, medarbejderen står overfor for.
Når vi leder i fællesskab, nedbryder vi kompleksitet og forbedre vores evne til at læse og forstå samfundet og verden omkring os. Det sætter os i stand til at løse den opgave vi har.
Rekrutteringsproces
Ansøgningsfristen er 20/8. Vi holder samtaler løbende og senest 23/8. Vi vil gerne ansætte dig fra 1/10 2025.
I stedet for at sende en skriftlig ansøgning må du meget gerne fortælle om dig selv og din motivation for jobbet i en kort video. Send den sammen med dit cv.
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til din gældende overenskomst og aftaler om Ny Løn. Ansættelse sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Specialområde Autisme. Stillingen er på 37 timer. Vi er åbne for dialog om det, hvis du har andre behov og ønsker.
Få mere at vide hos Afdelingsleder Tina Lauritsen på tlf.24908947 (mellem kl. 8 og 15).
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.