Er du et planlægningsgeni med en skarp sans for drift og en god organisatorisk forståelse? Så er du måske vores nye arbejdstidsplanlægger.
Som arbejdstidsplanlægger ved SUA får du ansvar for at udarbejde og vedligeholde arbejdstidsplaner på vores tilbud. Du bliver en nøgleperson, der sikrer, at arbejdstidsplanerne er både effektive og fleksible, og at alle gældende arbejdstidsregler, overenskomster, lokalaftaler og SUA’s interne retningslinjer altid overholdes. Du vil skulle varetage planlægningen for ca. 80 medarbejdere, som er fordelt på et af vores tilbud, med mulighed for at inkludere yderligere tilbud, efter behov. Du vil også efter behov, supportere arbejdstidsplanlægningen på de øvrige tilbud og arbejde på tværs af hele specialområdet.
Du vil blive tilknyttet vores tilbud på Grankoglen i Allingåbro, hvor du primært vil arbejde. Derudover vil der være behov for, at du deltager i mødeaktiviteter på tværs af SUA, hvilket kan indebære besøg på andre tilbud eller i sekretariatet. Her vil du være i tæt dialog med både ledelse og medarbejdere for at sikre, at arbejdstidsplanerne fungerer optimalt i praksis. Kørekort og bil er derfor nødvendigt.
Ved SUA lægger vi stor vægt på, at vores medarbejdere har indflydelse på deres arbejdsplan. Dette gælder både for dig som arbejdstidsplanlægger og for de medarbejdere, du planlægger for. Du vil have fleksible arbejdstider, hvor du selv har mulighed for at tilrettelægge dine timer, så det passer bedst til din hverdag. Samtidig bliver det din opgave at imødekomme medarbejdernes behov ved at tilpasse deres ønsker til arbejdstidsplanen, så arbejds- og privatliv balanceres bedst muligt.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
Vi har uddelegeret forholdsvis meget beslutningskompetence til vores arbejdstidsplanlæggere, hvorved vi søger en medarbejder som har erfaring med at træffe strategiske beslutninger i en driftskontekst og som kan balancere mellem at være løsningsorienteret og struktureret, samtidig med at du har en god fornemmelse for både detaljerne og det store billede.
Vi forestiller os, at du:
For at få succes i rollen som arbejdstidsplanlægger, skal du være en person, der trives med at arbejde i et dynamisk og til tider uforudsigeligt miljø, hvor evnen til at bevare overblikket og tage hurtige beslutninger er afgørende. Du er serviceminded, har gennemslagskraft og du forstår vigtigheden af god kommunikation – både med ledelse, medarbejdere og andre samarbejdspartnere
Vi tilbyder dig
Om dig
· Du har et indgående kendskab til det specialiserede socialområde.
· Kendskab til målgruppen er en fordel
· Kendskab/og eller erfaring med Sensum Bosted er ligeledes en fordel
· Du er arbejdsom, struktureret og arbejder analytisk.
· Du har organisatorisk tæft og vil bidrage til en stærk VI-kultur i det professionelle fællesskab om kerneopgaven i SUA.
· Du er en teamplayer og lytter til dine samarbejdspartnere.
Om Specialområde Udviklingshandicap, Grankoglen:
Som Arbejdstidsplanlægger på Grankoglen bliver du en del af et veletableret og højt specialiseret døgn- og aktivitetstilbud til voksne mennesker, som har PWS.
Grankoglen har 4 afdelinger med plads til 22 borgere og ca. 80 medarbejdere, to afdelingsledere og en tilbudsleder. Som Arbejdstidsplanlægger referer du til Tilbudslederen.
Grankoglen er en del af Specialområde Udviklingshandicap (SUA). Region Midtjyllands samlede tilbud til voksne med udviklingshandicap. I SUA er vi optaget af at levere og udvikle indsatser til voksne mennesker med komplekse problemstillinger, som med udgangspunkt i borgerens ressourcer skaber udvikling til øget selvstændighed.
SUA består af fem tilbud geografisk spredt i Region Midtjylland. Vi har plads til 111 borgere og er alt i alt ca. 400 medarbejdere.
Læs mere om SUA og Grankoglen på https://www.sua.rm.dk/ eller følg os på LinkedIn.
Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst indgået mellem Danske Regioner og den forhandlingsberettigede organisation.
Du har kørekort og adgang til bil. Vi er en røgfri arbejdsplads.
Vi indhenter altid straffeattest og referencer inden tilbud om ansættelse.
Opstart 1. februar 2026 eller snarest herefter
Ansøgningsfristen er den 4. januar 2026.
Vi forventer at afholde samtaler den 8. januar 2026.
Yderligere oplysninger:
Hvis du vil høre mere om stillingen, kan du kontakte Tilbudsleder Helle Vang Appelby på telefonnummer 61350507.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.