Er du serviceminded, samarbejdsorienteret og udadvendt? Holder du hovedet koldt og hjertet varmt når der er mange bolde i luften? Har du solid erfaring med at arbejde i MidtEPJ og er fortrolig med funktioner som booking, registrering og fejllistehåndtering? Har du kendskab til Bookplan, BI-portalen og M365 – eller har du lyst til at lære det? Trives du med at servicere ledelsen og terapeuterne med administrative opgaver? Er du vores nye ansigt og stemme udadtil? Så er vi særligt interesserede i at høre fra dig.
Vi glæder os til at byde en ny kollega velkommen i Fysio- og Ergoterapien. Afdelingen er en serviceafdeling for hospitalets kliniske afdelinger, og du kommer til at være i Fysio- og Ergoterapiens reception/sekretariat, hvor du sammen med en kollega har det daglige overblik over Fysio- og Ergoterapiens mange opgaver, der er relateret til funktionen som sundhedsadministrativ koordinator/lægesekretær.
Vi tilbyder:
Du tilbyder:
at du er uddannet sundhedsadministrativ koordinator eller lægesekretær, og at vi i din ansøgning kan læse hvordan:
Fysio- og Ergoterapien på Regionshospitalet Horsens har som vision at være en attraktiv arbejdsplads og et attraktivt behandlingssted. Vi arbejder med fire strategispor, "mere menneske", "større sammenhæng", "mere faglighed", "stærkere relationer", både set fra medarbejder, patient og pårørendeperspektivet.
Afdelingen består af tværfaglig personalegruppe bestående af ergoterapeuter, fysioterapeuter, hjælpemiddeldepotansvarlig, udviklingsansvarlig fysioterapeut, udviklingsansvarlig ergoterapeut, kliniske undervisere for fysioterapeut- og ergoterapeutstuderende, post doc, ph.d. samt ph.d.-studerende og lægesekretær. Ledelsen udgøres af to ledende terapeuter og chefterapeut.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem HK og Danske Regioner.
Kontakt os Se www.fysioogergoterapi.dk. Du er også velkommen til at kontakte ledende terapeut Inger Valentiner-Branth eller chefterapeut Rikke Møller Jensen. Begge træffes via Fysio- og Ergoterapiens reception på tlf. 78 42 78 00.
Ansøgning For at komme i betragtning til stillingen skal du være uddannet sundhedsadministrativ koordinator (SAK) eller lægesekretær. Du bedes ansøge elektronisk via dette stillingsopslag og vedhæfte eksamensbevis med karakter og autorisation.
Ansøgningsfrist: søndag d. 19. oktober 2025 kl. 23.59. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag d. 21. oktober 2025.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.