Vi søger en lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til Sekretærgruppe 2, Kræftafdelingen til et vikariat.
Vi arbejder i et rul, hvor vi skifter på de forskellige pladser.
Vores rul består af følgende pladser
Vi sørger for grundig oplæring på alle pladserne og vi sidder som udgangspunkt en uge på hver plads og selvom man har ansvaret for en given plads, så gør vi meget ud af, at hjælpe hinanden i mål.
Vi ønsker os derfor en kollega, der
Til gengæld har vi
Vi har vagter i weekender og på helligdage fra kl. 8-14.00 ca. 3-4 vagter pr år.
Tiltrædelse efter aftale - vi venter gerne på den rette. Som udgangspunkt er stillingen 37 timer om ugen, men andet kan aftales.
Om Kræftafdelingen
Kræftafdelingen er en stor afdeling med 1 sengeafsnit, 4 ambulante klinikker, 2 stråleklinikker (1 i Herning og 1 i Aarhus) og diverse forsknings- , udviklings- og specialenheder. Vi beskæftiger ca. 600 medarbejdere fordelt på ca. 20 faggrupper. Afdelingens ca. 50 lægesekretærer er organiseret i Sekretærgruppe 1, Sekretærgruppe 2 og Forløbsenheden. Afdelingen har årligt ca. 7.500 nyhenviste patienter, ca. 110.000 ambulante besøg og ca. 23.000 sengedage. Desuden udfører vi ca. 55.000 strålebehandlinger og ca. 32.000 kemobehandlinger. Afdelingens målsætning er, at være Danmarks bedste Kræftafdeling.
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til sundhedsadministrativ leder Laila Gautesen Møller på telefon 6136 9599 eller mail laimoe@rm.dk. Du er også velkommen til at komme forbi på afdelingen.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.
Din ansøgning
Din ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring sendes via nedenstående link. Ansøgningsfrist er d. 21. september 2025. Samtaler afholdes løbende.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.