Vi tilpasser fortsat vores kapacitet, og samtidig sender vi gode kollegaer på barsel.
Vi søger derfor operationssygeplejersker, gerne med ortopædkirurgisk operationserfaring.
Ønsker du en arbejdsplads med fokus på faglighed, udvikling og socialt samvær i et godt arbejdsmiljø, og kan du lide instrumentel- og korttidssygepleje, så er en stilling på Ortopædkirurgisk operationsgang helt sikkert noget for dig.
Vi søger sygeplejersker (operation) til fast stilling pr. 1. februar 2026 eller snarest mulig. Stillingerne er som udgangspunkt på 37 timer pr. uge. Stillingen kan evt. tilbydes med begrænset vagtbelastning. Introduktion og oplæring foregår primært i dag tid på hverdage, med vagtdeltagelse når oplæringen er gennemført.
Vi er ca. 40 sygeplejersker og råder over 8 operationsstuer til såvel korte som lange operationer og i alle facetter af det ortopædkirurgiske speciale:
Vi er et højteknologisk afsnit, hvor tværfagligt samarbejde omkring operationspatienten og fokus på kvalitet og udvikling samt patientsikkerhed prioriteres højt. Vi arbejder bl.a. med, hvorledes de mange ortopædkirurgiske specialer kan rubriceres således, at kompetencer, patientsikkerhed og arbejdsglæde går hånd-i-hånd. Desuden er der mange andre initiativer for at skabe en udviklende og tryg arbejdsplads.
Som afsnit og kolleger tilbyder vi dig
Vi forventer, at du
Lyder dette som noget for dig? Så send os din ansøgning. Vi glæder os til at møde dig.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisation.
Vil du vide mere om stillingen, arbejdsgange og vagter, kan du kontakte oversygeplejerske Leo Aahus Padkær på 5148 1729 eller på mail: leopadka@rm.dk
Ansøgningsfrist: 8. januar 2026
Ansættelsessamtaler: Vil foregå løbende, med sidste dato den 15. januar 2026
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.