Vi søger serviceassistenter til akutafdelingens spændende miljø

Kom og vær en del af teamet som serviceassistent i akutafdelingen. Vi søger medarbejdere, da vi er i en rivende udvikling, som skal gøre os endnu mere klar til fremtiden. Vi garanterer spændende udfordringer i en afvekslende hverdag med patienten i centrum. 

Lige nu søger Servicecentret 5 serviceassistenter til Akutafdelingen i Viborg. Der er tale om fuldtidsstillinger. Vi er til stede hele døgnet, du skal derfor forvente vagtplan med blandede vagter - dag, aften og nat hele året igennem samt ca. 4 weekender fordelt på 12 uger. Tiltrædelse snarest muligt.

Dine personlige kompetencer:

Vi søger holdspillere, der vil indgå i et team af engagerede kolleger, hvor der er respekt og forståelse for vores forskellige faglighed. For at opnå succes i hverdagen hjælpes vi ad med opgaverne og vi arbejder derfor på tværs af tre etager. Din dagligdag vil være afvekslende og du skal derfor være indstillet på, at der forventes en fleksibel, engageret og positiv indstilling.

Vi arbejder tværfagligt i akutafdelingen med patientforløbet i centrum, så hos os er alle opgaver vigtige og skal prioriteres.

I forbindelse med din opstart i afsnittet gennemgår du en grundig oplæring, også selvom du bringer erfaring og brede kompetencer med dig. Det er vigtigt for os, at du er tryg ved opgaverne og derfor prioriterer vi introduktionsperioden højt. Alle medarbejdere skal igennem en kompetenceudvikling, så vi står stærkt når vi møder vores patienter.

Vi tror på involvering og medindflydelse, så du må gerne bidrage med nye initiativer og tiltag, så vi som organisation også bliver dygtigere. Du skal forstå, at god service ikke udelukkende omhandler opgaven, men også om hvordan vi leverer god service.

Arbejdsopgaverne er bl.a.:

  • Patienttransport - her køres med senge eller kørestole internt på sygehuset
  • Rengøring – af patientstuer, venteværelser, kontorer mm
  • Madhåndtering og hygiejne – opvarmning samt tilberedning af patientmad og opvask
  • Traumemodtagelse, være en del af traumeteamet som er omkring den traumatisk skadet patient som modtages på akutstuen
  • Akut Medicinsk Team (AMT), være en del af det team som modtager den akut syge uafklarede patient på vores akutstuer
  • Hjertestop behandling, være en del af det team som tilkaldes til hjertestop på hele sygehuset samt skal medbringe hjertestopvogn
  • Hjælp til forflytninger samt håndtering af hjælpemidler til forflytninger
  • Rengøring af hjælpemidler + rullende materiel
  • Diverse serviceopgaver – vi anvender Service logistik
  • Samarbejde med kapellet, kørsel samt fremvisninger

Vi forventer at du har følgende kvalifikationer:

  • Relevant faglig baggrund, f.eks. uddannet serviceassistent - eller stor lyst til at arbejde som serviceassistent og på sigt tage uddannelsen
  • Personligt overskud, så du fremtræder serviceminded, fleksibel og engageret
  • Arbejder selvstændigt og tager ansvar
  • Formår at indgå i tæt samarbejde med kolleger om at løse de daglige opgaver
  • Ser forandringer som nye muligheder og trives med at prøve nye funktioner med kort varsel 
  • Kan håndtere at det til tider kan være et hårdt fysisk arbejde.

Derfor skal du vælge os:

  • Du får et udfordrende job, hvor du får frihed til at løse opgaverne selvstændigt
  • Indflydelse og medbestemmelse, hvor du har mulighed for at bidrage med nye initiativer og tiltag
  • Vi sikrer dig grundig oplæring med mentorforløb
  • At blive en del af et dygtigt team af engagerede kolleger som har fokus på at skabe et godt fællesskab og et godt arbejdsmiljø og som samarbejder på tværs af faglighed og sætter en ære i kvalitet og udvikling
  • Vi er en organisation, hvor hver medarbejder tæller og vi prioriterer udvikling højt
  • Du får en spændende og varieret hverdag fyldt med tempo og alsidige opgaver med modtagelse af akutte uafklarede patienter.

Om Servicecentret

Servicecentret varetager mange af servicefunktionerne på hospitalet herunder rengøring, vare forsyning, køkken og kantine, informationer, teknisk afsnit, transportopgaver på tværs i regionen samt fællessekretariat. Afsnitslederne i de forskellige serviceområder varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde. Der er ansat ca. 550 medarbejdere i Servicecentret.

Ansættelsen sker ved Hospitalsenhed Midt, læs mere om den samlede hospitalsenhed her www.hospitalsenhedmidt.dk 

Interesserede ansøgere, uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Løn- og ansættelsesvilkår 

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.

Med henvisning til lov om børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.

Ansættelse sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt

Yderligere oplysninger 

Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til: 

Mette Brix Nielsen på telefon 7844 2138

Dato for samtaler: 

Der afholdes løbende samtaler til stillingerne.

Din ansøgning:

Din ansøgning indeholdende autorisations ID, oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring skal være os i hænde elektronisk senest den 23. maj 2024

Stillingerne er som udgangspunkt fuldtidsstillinger.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist:
Stillingsbetegnelse: Serviceassistent
Tiltrædelse: 01-06-2024
Arbejdssted: Hospitalsenhed Midt, Regionshospitalet Viborg
Afdeling:
Servicecentret
Lokation: Heibergs Alle 4, 8800, Viborg
Beskæftigelsestype: Fast
Arbejdstid: Fuldtid
Primær kontaktperson:
Mette Brix Nielsen Kons. teamleder
Telefon: 7844 2138
  • Kontaktinfo
  • Regionshuset Viborg
  • Skottenborg 26, 8800 Viborg
  • Postboks 21
  • Tlf: 7841 0000
  • Email: Kontakt@regionmidtjylland.dk
  • www.rm.dk