Lægesekretær/SAK til Ortopædkirurgi, AUH
Kan du bevare overblikket, når det går stærkt – uden at miste dit gode humør – og er du til alsidige og spændende opgaver i en afdeling i rivende udvikling?
Så har vi den helt rette stilling til dig!
I afdelingen er vi ca. 50 sektor-opdelte lægesekretærer, der med stort engagement har fokus på det gode patientforløb.
Den ledige stilling vil det første års tid være med tilknytning til vores Børne-sektor; herefter skal du lære en af vores andre spændende sektorer at kende (skulder/albue/fod/hånd/traume/infektion/tumor/idræt/hofte/knæ/ryg/OP-booking) – der sidder mellem 3 og 5 sekretærer i hver sektor.
Arbejdstiden er mandag-fredag mellem kl. 07:30-15:00.
Efter grundig introduktion vil du blive en del af et senvagtsrul med vagt til kl. 17:30 ca. hver 4. uge. Senvagten deles med en kollega, og opgaven er fortrinsvis skrivning af operationer, tilsyn og stuegang på tværs af alle de ortopædkirurgiske subspecialer.
Vi kan tilbyde
- Varierende arbejdsopgaver med forskellige funktioner ved brug af rul, så du kan varetage alle arbejdsopgaver og funktioner med høj, faglig kvalitet
- Imødekommende og fagligt dygtige kolleger
- Et selvstændigt og udfordrende arbejde med gode udviklingsmuligheder, hvor hverdagen er præget af stort patient flow, uforudsigelighed og godt humør
- Gode kolleger og godt samarbejde
Vi forventer, at du
- er uddannet lægesekretær/SAK (et ufravigeligt krav) med gode, kommunikative evner, både over for patienter, kolleger og samarbejdspartnere
- kan lide IT som arbejdsredskab og har forståelse for, at arbejdsrutiner udvikles og ændres løbende
- kan have overblik over flere opgaver på en gang og kan prioritere i en travl hverdag
- er serviceminded, fleksibel og har situationsfornemmelse
- er stabil i sit fremmøde, fagligt kompetent og ansvarsbevidst
- bidrager aktivt og udviser initiativ til at fremme et godt arbejdsmiljø i afdelingen
- har lyst til at være med til at udvikle nye arbejdsgange til optimering og kvalitetsforbedring af patientforløbene
- trives i et samarbejde med rul
Arbejdsopgaverne vil primært bestå af
- indkaldelse af patienter og koordinering af patientforløb
- besvarelse af telefonopkald fra patienter, pårørende og samarbejdspartnere
- skrivning og kodning af journalnotater/operationer
- booking af operationer
- varetagelse af konferencer
- bestilling af undersøgelser
- afløsning i Klinikkens reception
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Vi forventer at holde samtaler i uge 39.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.