Selvstændig driftskoordinator med erfaring fra autismeområdet
- Vil du være med til at sikre en effektiv og koordineret drift af Specialområde Autismes køkken, kantine og husfaciliteter samt understøtte fælles driftsopgaver på tværs af organisationen?
- Har du en god forståelse for økonomi, erfaring med indkøb, kontraktstyring og -forhandling?
- Interesserer du dig for at skabe bæredygtige løsninger hele vejen rundt i organisationen, så vi bruger ressourcerne bedst muligt?
- Har du erfaring med at samarbejde ligeværdigt og involverende med autistiske voksne?
Specialområde Autisme søger lige nu en koordinator med et godt organisatorisk overblik og en udpræget evne til at arbejde selvstændigt, vedholdende og bredt i organisationen.
Om jobbet
Som koordinator bliver du et vigtigt bindeled i dagligdagen på en arbejdsplads med mangfoldige fagligheder, hvor vi prioriterer de små og store fællesskaber og hjælper hinanden.
Stillingen er nyoprettet og har til formål at skabe sammenhæng, udnytte stordriftsmuligheder og understøtte bæredygtige løsninger i tæt dialog og samarbejde med borgere, ledere og medarbejdere.
Blandt dine primære ansvarsområder er
- Koordinere daglig drift i køkkenteamet – herunder ferieplanlægning mv. og ad hoc-deltagelse i driften ved spidsbelastning
- Go-to IT-person på Kejlstrupvej i form af support til husets brugere – herunder at at vores kursister i huset har en positiv kursusoplevelse
- Drive og udvikle pedelnetværket, være koordinator for Kejlstrupsvejs pedel og bidrage til at koordinere pedelopgaver, indkøb og vedligehold af inde- og udearealer
- Administrere, optimere og genforhandle husets kontrakter og samarbejdsaftaler
- Være tovholder på husets brandsyn, brandmateriel og evakueringsplaner
- Bidrage til administrative og ad-hoc opgaver i IT-teamet, herunder bestilling af varer og koordinering med IT
- Skabe fælles struktur og overblik for indkøb og kontraktforhandling
- Koordinere botilbuddenes lokale køkkener: Bl.a. smileyordninger, indkøb og implementering af fælles tiltag.
- Være tovholder for bæredygtighedsindsats i specialområdet inkl. koordinering opad i organisationen mod RM/Socialstaben og ud til tilbuddene.
Køkken, kantine, kursuslokaler og IT holder til på Kejlstrupvej i Silkeborg, mens vores bo- og beskæftigelsestilbud er spredt på mange forskellige adresser i Region Midtjylland, som du finder her.
Du skal derfor forvente dage med kørsel og være indstillet på at bruge egen bil i jobbet (med befordringsgodtgørelse).
Om dig
Din uddannelse kan gå i mange retninger. Det vigtigste er, at du har erfaring med:
- drift, koordinering og daglig ledelse – både lokalt og på distancen
- økonomistyring og strategisk implementering
- indkøb, kontraktstyring, forhandling og bæredygtighed
- systemer som Dalux, Pronestor, Plan2Learn, RM-indkøb, e-handel og har en grundlæggende IT-forståelse
Du får din daglige gang i vores administration på Kejlstrupvej i Silkeborg og på vores bo- og beskæftigelsestilbud, hvor autistiske borgere deltager i aktiviteter, bor og arbejder.
Vi forventer derfor, at du har indsigt i autismeområdet og erfaring med at samarbejde med autistiske voksne.
Jobbet kræver, at du er god til at strukturere din egen tid og balancere mange forskellige opgaver i løbet af dagen og arbejdsugen. Du skal desuden have kørekort og lyst til at bruge det i dit arbejde.
Du kan forvente, at din leder
- sætter en klar retning, sikrer en grundig onboarding og støtter dig i at prioritere opgaverne
- udviser stor tillid og frihed til din opgaveløsning
- er tilgængelig for sparring og støtte med åben kommunikation og løbende feedback
- har fokus på trivsel og godt samarbejde
Rekrutteringsproces
Ansøgningsfristen er 5. januar, og vi vil meget gerne ansætte dig fra 1. marts 2026 eller tidligere.
Vi forventer at holde samtaler i uge 2.
Løn og ansættelsesvilkår
Jobbet er en fast fuldtidsstilling. Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med din faglige organisation samt aftaler om Ny Løn.
Få mere at vide
Du er velkommen til at ringe til administrationsleder Thomas Ugilt Pedersen på tlf. 2489 9969 mandag den 22. december kl. 8-11 eller i løbet af mandag den 5. januar.
Om specialområde Autisme
Specialområde Autisme er Region Midtjyllands specialiserede tilbud til voksne med autisme. Vi tilbyder og udvikler optimale rammer for trivsel, udvikling og forandring til voksne med autisme. Vi støtter flere end 400 borgere og har ca. 800 medarbejdere fordelt på 26 afdelinger.
I Specialområde Autisme tror vi på ledelse som et fælles anliggende. At ledelse er noget, vi gør sammen. Vi sigter mod at skabe en sammenhængende organisation, hvor fællesskab og samhørighed er bærende elementer i alle livsfaser, og hvor høj faglighed, god ledelse og et godt arbejdsmiljø går hånd i hånd.
Du kan læse mere om os på www.sau.rm.dk og følge os på Instagram under navnet socialomraadet_regionmidt.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.